April 7th

Det är vååår! 20 grader ute, vinden är lite kall men i solen är det varmt varmt varmt! Det skulle bli åska idag men har inte sett skymten av det än.. Kommer väl inatt som alltid, igår kväll blåste det och vinde (haha? ven?) utanför mina fönster, nackdelen med att bo i hörnet av huset! Gräset växer, det börjar bli grönt överallt, det är maskrosor överallt, träden blommar! Det är vår helt enkelt och nu kommer jag inte se snö förrän i november eller nåt sånt igen, tummen upp!

Idag var det skola som vanligt, honors roll under 7th hour. Vilket betydde att alla vi med A's and B's i betyg fick hoppa över halva 7th hour och istället gå ut i solen och äta glass. Haha! Något sånt skulle aldrig hända i lilla landet lagom där alla är lika värda. Jag vet inte vad jag tycker om det.

Sen åkte jag till Walmart och handlade lösögonfransar, bomullsrondeller, flingor, lunch och lite godis. Woop woop! Och nu sitter jag här, hej svej!


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0