Välbehövlig shopping

Mamma få inte spader nu men jag har shoppat.. litegrann. Ärligt talat har jag nog aldrig köpt för såhär mycket på en gång. Men jag behövde nya kläder! Behovet var akut! Och när man shoppar med Mrs Tami Wilson så blir man lite meddragen i köpglädjen. Man shoppar inte här som man gör hemma. Här tar man det man vill ha, lägger i vagnen och går till kassan. Inga provrum här inte! Men eftersom att jag är så grym så passade allt jag köpte och allt satt jättebra. Storlekarna är konstiga här också, mina nya t-shirtar är mellan storlek S och XL, haha. Jättekonstigt.

Och jag måste bara tillägga! Inne på Aeropostale handlade jag för 64 dollar eller något sådant, men jag sparade 78! Det är rea.

I alla fall, lite bilder på fynden:


Jag behövde tjocktröjor, det börjar bli kallt här! På Aeropostale kunde man köpa två för priset av en så självklart slog jag till.

Uppe från vänster:
Stickad tröja, Old Navy
Svart+grå tjocktröja, Aeropostale
Grön tjocktröja, American Eagle
Michael Jackson tröja (I love it!), Target
Grön t-shirt, Aeropostale
Blå+vit t-shirt, Aeropostale
Converse, Journeys
Vit+blå t-shirt, Old Navy
5 nagellack+typ nagelklistermärken (haha!), Target
Lite blandade droger, Target

Rosa (haha), mörklila/svart, brunt, och sen till fransk manikyr. Klistermärkena är lite söta, ska prova sätta på dem och se hur det ser ut :P

Så jävla cool tröja. Jag var tvungen att köpa den! Storlek XL, haha. Undra vad för storlek man ska ha om man är lite större än jag.

Eftersom något äckel snodde mina förra så köpte jag nya idag :)

(Och priset för allt blev 234 dollar, får jag fortfarande köpa en kamera?!)

Anonym
2009-09-20 @ 07:11:04
Vad mycket fint, jag vill också shoppa! Självklart ska du köpa en kamera, du får ju lite pengar av morfar varje månad dom kan ju gå till en kamera.

Sandra
2009-09-20 @ 07:46:09
Vem kommenterade? :)


URL: http://sanwas.blogg.se/
Mamma
2009-09-20 @ 14:18:54
Det var jag

amanda
2009-09-20 @ 17:27:58
Converse.. Bra inköp där! ;)


URL: http://amnnda.blogg.se/
Lisa
2009-09-20 @ 18:02:42
Skitsnygga kläder :D


URL: http://lising.blogg.se/
Anonym
2014-04-26 @ 23:37:18
Beställde du kläderna online, isåfall fick du betala tull? Och hur lång tid tar det tills kläderna kommer?


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0