Labor Day

Idag så var det Labor Day, dvs i princip alla är lediga, alltså även jag.

Dagen började segt, jag hade inget att göra så jag gick ut och solade på baksidan ett tag. Kunde bara ligga där i kanske 20-25 min för det var så himla fuktigt och varmt så man blev helt blöt på hela kroppen. Det var inte så varmt att solen liksom brände på huden men det var ändå ruskigt varmt.



Senare på dagen blev det ännu varmare, tror det var uppemot 90 grader (32 grader celsius) så ja, det var varmt. Tami hade jeans på sig och jag förstår inte hur hon orkar med det. Vi åkte och tittade efter en ny soffa, sen åkte vi till Walmart och handlade lite och också in på Harps, som är typ den lokala matvarubutiken här.


I en av möbelbutikerna. Man ser inte på bilden riktigt hur det såg ut men det är soffor som är som biostolar, med mugghållare och så går de att fälla ut fotstöd på. Bakom är det en upphöjning och så står det en ny rad med stolar så det blir verkligen som en biosalong. Skulle vara lite ballt att ha såhär faktiskt. Även fast jag skrattade rätt mycket åt de i affären.. USA i ett nötskal ungefär. Det syns inte heller på bilden att stolarna var jättebreda men det var dem! När jag satt i en kunde det lätt ha fått plats en till normalstor människa bredvid mig. Många av sofforna och fåtöljerna i affärerna var jättebreda, jag kallar de för "American seats" och Tami höll med mig.


Inne på Walmart, inget speciellt egentligen men det är ju Walmart..


Zuko med sin blåa tunga, Finn, och så min bästis Jack

Mamma och pappa, på Walmart kostade digitalkamerorna ungefär 120-150 dollar, jag tänkte köpa en sån nån gång.

Senior pictures imorgon, tagga!

Mamma
2009-09-08 @ 09:31:00
Köp dig du en kamera. Lycka till med fotograferingen.


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0