Feeble Pride

Nu har vi varit och ätit, jag åt grilled turkey and swiss sandwich with fries. Ett ord för att beskriva: fett!
Det var en toast av vitt bröd som var fylld med ost och kalkonkött. Brödet var dränkt i smör och sen grillat och jag hade typ kunnat krama ur det om jag velat. Min tallrik var helt blöt och jag fick torka av mina bestick för att det rann fett längs med dem. Lite äcklad blev jag faktiskt även om det smakade hyfsat, fast ibland blir det för mycket... Nästa gång provar jag något annat.

Jag har fått igång min iPod på iHome spelaren så nu sitter jag här och lyssnar på musik som jag lyssnade på för typ ett år sedan. Jag har knappt använt iPoden det senaste året och än mindre ändrat låtlistan. Så det är Takida, Michael Jackson, U2, Lars Winnerbäck, Goo Goo Dolls, Daughtry och en massa annat! I like it.

Här är en video på Dory (hunden) och Mosby (katten) som leker. De gör såhär varje dag och jag skrattar lika mycket varje gång, de ser så roliga ut och verkar gilla varandra. Dory försöker leka med de andra katterna också men de är inte lika glada i det som Mosby är.


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0