This wind is blowing my mind

Hej!! Har inte hunnit läsa på ett tag. Roligt att det blev bra m skolan trots att du hopppade in e 1 mån. Strongt gjort börja två amerikanska skolor! Kan inte dina värdföräldrar hjälpa dig prata m skolan om detta m senior? (Om du inte hittat din kofta! Den kan inte ha blivit kvar i samband m ovädret, i omklädningsrum, buss, det vore ju inte så konstigt i så fall.) Kul konsert! / Många hälsningar Margareta

Jo de har frågat i skolan också men de säger att det är deras regler, att de kan inte ha någon som senior om den inte kan ta graduation. Vilket jag inte kan göra eftersom att jag inte läste matte i tvåan.. Men vi jobbar på det. Och jag hittade koftan igår! Den hängde på en galge i min garderob bara att den hade hasat ner så den satt bara på halva galgen så syntes inte om man inte drog ut just den galgen :) Tack för omtanken!



Dagens händelser: Skola. Läsning. Äta. Dusch. Har tyvärr inte mer än så att bjuda på idag, inga bilder heller.. Inte ens någon volleybollträning hade vi idag så vi satt i omklädningsrummet och pratade. Imorgon ska jag rida (förhoppningsvis) lite mer seriöst än vad jag gjort hittills.. Oj oj jag kommer vara en katastrof när jag kommer tillbaka till Sverige igen.

Fick en rolig fråga idag "Do you have math in Sweden?" jag svarade att nej det hade vi inte, han såg helt chockad ut så jag var tvungen att lägga till "I´m kidding, of course we have math" och då blev han lite lugnare. Sen lärde jag dem säga fönster för av någon anledning ville de lära sig det. Det lät ungefär"foundstur".

Vi var tvungna att skriva dikter i dramat också. Jag skrev om en fågel som var vilse. Det pinsamma är att vi måste läsa upp dem för klassen och jag vet inte om jag vill. Eller jag vet att jag inte vill men jag tror att jag måste.

Jag stoppade förbi (haha svengelsk mening herregud.. men bara för att det var roligt får det stå kvar) postkontoret idag också, kollade priser på att skicka hem till Sverige. Tanten i kassan var väldigt trevlig så nu har jag full koll. Om någon önskar sig nåt särskilt i julklapp får ni säga till så får vi se vad vi gör åt saken!


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0