Monday again

Kom hem från skolan för ett litet tag sen, den här dagen gick fort! Inte så fort när man väl sitter där på mattelektionen men efteråt känns det fort, känns som att jag precis vaknade..
Volleybollträningen gick bra, det är intensivt första timmen och sen är det matchspel men eftersom jag är ny så spelar jag inte, haha. Det är ändå bara två matcher kvar så ingen idé att jag går in och sabbar lagen. Så jag var frivillig bollkalle! Inget hysteriskt springande men jag gick och hämtade bollarna när de for åt fanders.

Linnéa och Angeline ska nog komma hit i maj! (VISST LINNÉA?!) och det kommer bli så roligt :D Angeline är redan nervös för att prata engelska. Mamma och mormor kommer hit i februari och det ska också bli roligt!

Vilka tråkiga inlägg jag levererar på senaste tiden, vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Jag ska försöka ta fler bilder! Kanske tar med mig kameran till skolan någon dag eller så.. eller imorgon på matchen, om jag åker och tittar. Vi får se helt enkelt.

Jag presenterade min dikt för klassen idag också, av någon anledning var jag sjukt nervös och hela jag typ skakade. Det blev ju inte bättre av att när jag ställer mig framför klassen så säger samma kille som förra gången "she has an awesome accent!" och folk håller med. Men, jag kom ihåg hela dikten utan avbrott och fick full pott på framförandet :D På torsdag ska jag framföra den igen för då är det 9 weeks test.

Onsdagen och torsdagen spenderas åt 9 weeks test, stora prov på allt som de gjort hittills på terminen. Jag behöver inte göra de i alla ämnen som tur är, kanske inte i något.. jag vet inte. Men i drama så har vi inget skriftligt test utan testet är att framföra dikten för klassen igen så det ska jag i alla fall vara med på.

Freedomtravel
2009-10-13 @ 21:25:38
Fin blogg du har! Är naturen sådär fantastisk som på bilderna i din header?


URL: http://www.freedomtravel.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0