Mera bilder!

Först två bilder från volleybollmatchen i Prairie Grove i torsdags, det var då det var tornadovarning och hela baletten.

Varsity-laget, det är typ som A-laget, alltså de bästa.

Min middag på volleybollkvällen, nachos+smält ost (väldigt populärt här, finns att köpa typ överallt på såna här tillställningar, ungefär lika vanligt som varmkorv med bröd i Sverige!) och vatten.

Sen några fler bilder från idag:

Ja mamma, ja pappa, jag stod still när jag tog bilden.

Jag behöll shortsen kvar på efter träningen och det var inte ens speciellt kallt! Kyligt visst men inte kallt. 13 grader visade termometern och då hade det regnat hela dagen.

Mitt alldeles egna parkeringstillstånd! 5 dollar kostade plastbiten.

Nu är klockan strax efter 9 och jag tänkte stänga ner och läsa lite i boken innan jag somnar. Jag är så himla trött på morgnarna så jag måste nog börja gå och lägga mig lite tidigare, 7 timmars sömn verkar inte räcka.. Fast samtidigt är jag inte speciellt trött på dagarna utan bara på morgonen.

Imorgon är det lång träning igen, första timmen går undan men sen är det 2½ timme till som går sååå segt, mycket beror väl på att jag inte spelar matchspel men ändå.. tråk. Jag tror att det bara är den här veckan kvar med långa träningar.. för sen är i alla fall gruppspelet slut. Sen beror det väl på vart vi hamnar i serien hur mycket mer spel det blir. Men jag tror att det spelas lördag+måndag+tisdag så förhoppningsvis blir det kortare träningar sen!

I helgen blir det Miley Cyrus konsert och hotellövernattning! Jag trodde att Kansas City låg i Kansas men det ligger tydligen i Missouri. Kanske att det ligger på gränsen så att det är 50/50 liksom? Aja, blir ytterligare en stat att lägga på listan!

Pappa
2009-10-14 @ 09:40:23
Hej på dig.

Ja, du var stilla när du tog stillbilden. Hur gjorde du när du filmade?



Ha de bra

Johanna
2009-10-14 @ 18:49:07
Åh herregud vad kul med Miley konsert!! Lyckos dig :D


URL: http://johannaabj.blogg.se/
Johanna
2009-10-14 @ 18:49:45
Förresten, vad kostar biljetten? Jag har hört att priserna är extrema.


URL: http://johannaabj.blogg.se/
amanda
2009-10-14 @ 22:37:58
Var det gott? ;DD


URL: http://amnnda.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0