Kansas City, MO

Okej, det här blir sista inlägget innan jag åker till Kansas City! I och för sig kommer jag ju hem imorgon igen så det lär ju bli en uppdatering då också. Förhoppningsvis med en del bilder!

Nu har jag inte så mycket att skriva.. jag ska packa, duscha och äta. Vi åker runt 12 någon gång.

Hejdå så länge!

Anonym
2009-10-20 @ 01:47:45
Hej!! Har inte hunnit läsa på ett tag. Roligt att det blev bra m skolan trots att du hopppade in e 1 mån. Strongt gjort börja två amerikanska skolor! Kan inte dina värdföräldrar hjälpa dig prata m skolan om detta m senior? (Om du inte hittat din kofta! Den kan inte ha blivit kvar i samband m ovädret, i omklädningsrum, buss, det vore ju inte så konstigt i så fall.) Kul konsert! / Många hälsningar Margareta


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0