Heeeey Sweden!

Fredag!
Sista dagen!
Helg imorgon!

Idag har varit en rätt så bra dag, till största delen för att jag visste att det var min sista dag på Decatur. Dagen flöt på utan större misstag och jag gjorde inget speciellt på lektionerna. På US History skrev jag en 2 sidors historia om fågeln Mats. På svenska.

Efter skolan rensade jag ur mitt skåp och lämnade tillbaka alla böcker, Tami skrev på ett papper och sen var jag ready to go! No more Decatur High School for me. Har ju däremot beställt skolfoton så jag får väl åka dit och hämta dem antar jag.

Sen åkte jag hem, åt lite och sen var jag jättenära på att somna. Var så himla trött att jag slumrade till några gånger men sms från Erica väckte mig.

Sen åt vi hemlagad middag (WOHO) och tittade på TV.

Det var dagen, nu ska jag nog läsa lite Twilight och sova!

thea
2009-10-03 @ 15:32:52
de låter ju jätte bra :) allt blir bättre och bättre för dig!de funkar bra i nya familjen. dom är väldigt snälla och så :) så ja trivs bra, bättre än första iaf haha :P


URL: http://livetsomthea.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0