Hanna din lilla skitunge

Hanna du får inte ringa och väcka mig så tidigt en söndagmorgon! Haha. Nej det var helt okej, jag är glad att det gått bra för er.
Det roliga var, jag vet inte om du märkte det? Att jag svarade dig på engelska en gång. Jag kom på det efteråt, att det lät lite konstigt. När hon insåg att jag sovit så ursäktade hon sig och sa att hon tänkte att det var samma tid (haha!) och då säger jag "it's OK!". Eftersom att alla här säger sorry och excuse me för allting så har jag blivit van att bara säga it's OK som svar, händer säkert 25 gånger om dagen, minst.

Hanna
2009-10-11 @ 21:11:25
Haha! :D:D

Thea
2009-10-12 @ 02:07:05
hej sandra, läste det du skrev på forumet. jag vet itne vad din organisition säger om det men min säger att ingen får komma och hälsa på. Om dom gör det så kan jag bli hemskickad. Så tänkte bara varna dig och säga att de kan vara så med din också.. Isf så snacka itne för mkt om det.. Även om jag tkr lätt att dom ska komma! :D själv så kanske jag också ska få besök, inte helt säkert än dock !


URL: http://livetsomthea.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0