Gravette Lions vs Farmington Cardinals

Jag är genomfrusen! Eller nästan, det är inte lika illa som när man åkt skidor en hel dag i ett vinterkallt Sverige med för lite kläder på sig. Men mina fötter är iskalla! Jag trodde jag skulle slippa kylan ett år när man åker till södra USA men tydligen inte! 5 grader visade termometern när jag åkte hem från footballsmatchen, 5 grader! Det kom rök när man andades!

Jaja.. nu ikväll var jag på footballsmatch, vi vann 27-13 tror jag! Gravette är obesegrade hittills i år men nästa vecka eller om det var nästnästa möter vi Shiloh som är ett av de bästa lagen. Matcherna är faktiskt roliga att gå på, även om 48 minuters effektiv speltid tar minst 2,5 timme att spela! Idag började matchen 7 och nu är den 10 och jag kom hem för 10 minuter sen och då känns det som att jag är tidig. Det är roligt för alla är helt galna, föräldrar, mor- och farföräldrar, flickvänner, kompisar, släkt, alla är där. Och alla skriker LDC vilket betyder Lions Destruction Crew, hahaha. We are gonna beat them!


Daisy is crazy!

Stephanie (jag tror hon har ett kinesiskt namn också) från Taiwan, muppen och Magda (som egentligen heter Magdalena men ingen här kan uttala det) från Österrike!


Magda och hennes granne Eddie

Vi låg under i halvtid!

I förgrunden syns våra Cheerleaders, de hade rosa på sig idag för att stödja cancerforskningen. Sen är det matchen med våra spelare närmast kameran (svart och orange) och så motståndarläktaren längst bort. Vår läktare är dubbelt så lång och dubbelt så mycket folk!

Imorgon vid lunchtid bär det av till Kansas City!


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0