Bensinstopp

Jag glömde berätta om en sak som hände igår! Det var såhäääääär nära att jag fick bensinstopp!
Jag var påväg hem i lugn och ro, hade planerat att tanka i Hiwasse. Kanske 1 kilometer innan Hiwasse kränger bilen till, farten minskar och motorvarvet var på 4000 varv. HELVETE tänkte jag och trodde att hela motorn kraschat eller något. I alla fall, jag tänkte att jag kan ju inte bara stanna så jag fortsatte köra, körde inte lika snabbt som jag gjort innan för då gick det upp i nästan 5000 varv! Jag bad till gudarna (ha!) att jag skulle klara mig till bensinstationen och det gjorde jag, stängde av motorn, väntade ett tag och startade igen, allt verkade som vanligt. Sen tankade jag och körde iväg igen och allt var som vanligt igen! Herre min gud vilken tur va?!

Idag har jag klippt mig.

Före


Efter

Ni kan ju ignorera mitt störda uttryck.

Det blir spännande att se hur det blir när det inte är plattat, kommer vara ännu kortare! Men det växer ju ut, visst?

m
2009-10-24 @ 23:45:30
Mycket, snyggt !! (Tråkigt att så många tycker illa om Obama.) / Margareta

m
2009-10-24 @ 23:52:29
Mycket, snyggt !! (Tråkigt att så många tycker illa om Obama.) / Margareta

Mormor
2009-10-27 @ 17:47:56
Du blev jättefin i håret, ser mycket välvårdat ut.

En riktigt liten läckerbit! Härligt att du nu tycks trivas mycket bättre.

Kramar från mormor.


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0