A red, red rose

Det tog mig två dagar att läsa ut New Moon, jag började i fredags kväll och nu i kväll så var jag klar! Så nu är det Eclipse som gäller.. tror att det är den tredje?

Nu sitter jag här och försöker memorera en dikt som jag ska presentera för dramaklassen imorgon.. inte det lättaste. De första två styckena och halva tredje fastnar men sen är det stopp.. vet inte riktigt varför.

O my Luve is like a red, red rose
That´s newly sprung in June
Oh my Luve is like the melody
That´s sweetly played in tune

So fair art thou, my bonnie lass
So deep in luve am I
And I will love thee still, my dear
Till a' the seas gang dry

Till a' the seas gang dry, my dear
And the rocks melt wi' the sun
And I will love the still, my dear
While the sands o' life shall run

And fare thee weel, my only luve!
And fare the weel awhile!
And I will come again, my luve
Though it were ten thousand mile

Julia
2009-10-13 @ 12:30:41
ÄLSKAR Twilight serien!! En månad kvar sen är new moon på bio :D


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0