Trött som en åsna

Och nu, 7 timmar senare kom jag hem!

Tävlingen varade i kanske två timmar, bilder kommer imorgon!
Tidigare idag var jag på hästtävling, bilder på det kommer också imorgon.
Efter Mr/Miss GHS åkte vi hem till Daisy, spelade kort och spelade Wii, har tyvärr inga bilder men det var mycket trevligt :) Även en mindre trevlig (men som slutade bra) bilhistoria har jag att bjuda på också!

Annars vill jag önska Grattis i efterskott till min moster som fyllde år igår, jag hann inte med det igår och dessutom var det ju fredag den 13e så om jag hade skrivit det här igår hade det säkert fört otur med sig!


Moster Jennifer
2009-11-15 @ 12:45:09
Tack!

Vi saknade dig igår. Kram Jennifer


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0