Tillbaka

Hallå världen!
Min data kraschade här om dagen, fick nåt äckligt virus på den så ingenting fungerade. Men nu är den som ny igen! Och inte ett enda cent behövde jag betala haha. Jag har kontakter till och med här i USA ;)

Skolan idag var slapp, vi gjorde i princip ingenting på någon av lektionerna eftersom det är Thanksgiving break nu! Så korkat att vi behövde gå idag, i princip ingen annan skola gjorde det.. Men nu har jag 6 dagars ledigt i alla fall!

Jag funderar på att audition for the spring play haha. Det enda som är dåligt är att det är en Shakespeare pjäs = språket är inte direkt till fördel för en foreign kid. Men vi får väl se, de är på torsdag veckan efter lovet! Och jag har ändå i läxa över lovet att memorera en av Shakespears sonnets och jag kan göra min audition med den om jag vill. Läraren ville att jag skulle göra det men jag vet inte hur mycket som krockar med track, om jag ska gå med där.. jag vet ingenting!

Tack och hej!


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0