Söndagsshopping

Jag har shoppat litegrann idag, löparskor och vinterjacka! Vet ju inte hur kallt det blir här men den här jackan är inte så jättetjock, fodrad men inte som en svensk vinterjacka. Hoppas det räcker!







Tillsammans 100 dollar, knappa 700kr, det tycker jag är helt okej för skor+jacka!

Bilhistorian från igår:
Vi åkte hem till Daisy efter tävlingen och jag lämnade nycklarna i bilen. När vi är ungefär 5 meter ifrån bilen LÅSER HELVETET SIG SJÄLV! Så där stod vi, men nycklarna i bilen och alla dörrar var låsta, dessutom var jag inte ens hemma. Vi fick vänta på att Daisys värdpappa kom hem och efter kanske en halvtimme, lite (mycket) inbrottstrick, stålvajrar, ficklampor osv fick han till slut upp dörren! Wendy fotograferade inbrottstjuven så får se om jag får tag i bilderna haha.
När jag sen berättade för Josh sa han att de har nån säkerhetsgrej med bilen så om jag hade ringt hem hade de kunnat ringa ett nummer som skickar ut en signal till bilen och låser upp den. Bra att veta efteråt ;) Men klockan var ändå runt 10 så visste inte om det var för sent att ringa ändå..

Jag har jätteont i huvudet :(

Mamma
2009-11-16 @ 08:01:41
Hej. Vad bra att du hittade både skor o jacka. Hoppas huvudvärken försvunnit när du vaknar.

Kramar i massor


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0