Random bilder från senaste veckorna


Mitt seniorphoto från Decatur! Nu är jag ju junior och har tagit nya kort men jag bestämde mig för att köpa de här ändå :)


Pluggade amerikansk historia förra veckan, jag tycker faktiskt det är rätt så intressant (har alltid gillat historia) men att plugga är aldrig roligt..

Min bästis

Ibland spenderar jag mina kvällar med att titta på TV, älskar min fåtölj! Jag tror jag ska skeppa hem den.

Igår var jag på Walmart och framkallade bilder, tycker det är onödigt att lägga massa pengar på ramar när de ändå bara tar plats i resväskan sen så de får sitta uppe med tejp!


Sen har jag köpt grejer till en scrapbook också, har gjort två sidor, sen tog fantasin slut. Tror jag behöver fler grejer att pyssla med också, och det är inte alls speciellt dyrt här. I Sverige är det ju skitdyrt men här är det vettiga priser, plus att det finns typ allting också! Om jag köper en ny grej varje gång jag besöker Walmart kommer jag att ha bunkrat upp ett lager till slut :) Och såklart måste jag ta fler bilder!

Thea
2009-11-26 @ 02:45:55
amerikansk historia på min skola är inte kul.. har världens segaste lärare! haha.. läste att du förblev en junior, vet inte hur man säger det på ett bra sätt. men vad är det du inte kommer få göra då? r de bara gradution lr?


URL: http://livetsomthea.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0