Friday November 6th

Fullspäckad dag kan man säga!
Gick som sagt i skolan på förmiddagen och sen på eftermiddagen var det skolans dramaklubb som visade sin pjäs, Alice in Wonderland. Den var rätt så bra, vissa saker (främst en karaktär) var sjukt roliga medan vissa saker var mindre roliga. Vissa saker fattade jag inte heller så det bidrog ju inte till att det var mer roligt precis. Hur som haver, överlag en helt okej pjäs måste jag säga och absolut värt 1 dollar som vi fick betala.

Efter pjäsen var det pep rally, footballen+bandet+cheerleaders seniorsen presenterades och så spelade bandet och cheerleadersen hejade, klappade, dansade och hoppade och skuttade. School spirit! Och eftersom att vi var volleyballaget så skulle vi stå upp under hela grejen av nån anledning, de som inte är med i något lag satt ner. Men.. efter ett tag satte vi oss också, kändes lite korkat att stå där.

Efter skolan åkte jag direkt hem, bytte om på 5 minuter och så åkte vi till en park och tog familjefoton. Massa kort blev det i olika kompositioner och med olika personer. 

Efter fotningen åkte vi till en restaurang och åt, jag tog nån kyckling som inte var så jättegod. Eller kyckligen var god men det som var till var mindre gott, så himla sött. Sen hem, packa det sista och byta om på 10 minuter och sen åkte vi mot skolan. Stannade förbi Daisys hus på vägen och lämnade av väskan. Jag kom till skolan under 2nd quarter. Vi förlorade matchen, de spelade pinsamt dåligt. Inte ofta vi förlorar men nu gjorde vi det. Efter matchen åkte vi iväg till en dans, and it blowed! Sämsta någonsin. Typ 15 personer där förutom jag, Daisy och Magda och i princip alla var freaks. Musiken var bra och DJn var dyr så cheerleadersen som anordnade det förlorade nog mer än vad de tjänade.

Runt halv 12 åkte vi till Daisy, somnade nån gång runt kvart i ett och vi ställde klockan på 5!


Min värdfamilj. Avery, Josh, Grady och Tami, från vänster till höger.

Josh syster med familj. Rori, lilla James och Kellen.

Rori och James igen.

Susan och Jimmy. Susan är Josh&Roris mamma, Jimmy är Roris pappa (tror jag).


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0