Black friday

Imorse gick vi upp klockan tre, efter ungefär två timmar sömn. Var framme vid Walmart ungefär vid kvart i fyra eller något sånt, fick komma in men de öppnade inte erbjudandena förrän klockan 5. Så fick gå runt där och glo i dryga timmen. Efter Walmart åkte vi vidare till lite olika affärer, Kohls, Belks, Target, Aeropostale osv. Jag trodde att det skulle vara mer folk än vad det faktiskt var även om det var långa köer i vissa affärer.

Jag köpte:

Strumpor, puder, hörlurar, tandborstar, filmer (de kostade bara 2 dollar styck!) och minneskort till kameran som inte är med på bild (för 8 dollar, 4gb!) och så lite scrapbookgrejer som jag glömde ta kort på.

När klockan var 10-11 nånting kändes det som att dagen började lida mot sitt slut men så var ju inte fallet. Efter att vi var trötta på att shoppa och hade ätit frukost på Denny's åkte vi hem till Daisy's där vi tittade på film (jag somnade haha) och sen spelade vi Wii fram till 6 nångång då jag åkte hem för att Tami smsade och sa att de skulle ut och äta. Vi åkte till Outback, ett ställe jag inte varit på förut. Faktiskt väldigt god mat, jag åt grillad lax med grönsaker. Som appetizer var det några skitgoda friterade lökgrejer, det måste ni prova om ni åker dit nån gång! Efter restaurangen åkte vi till Andy's, en glassbar. Jag är inget stort fan av amerikansk mat men är det något de kan så är det glass, gud vad mycket god glass det finns! Jag åt en blizzard, (typ glass som är ihopblandad med någon topping så det blir lite lösare än vanlig glass) chokladglass med chocolate chip cookie dough! Muuums.

Nu sitter jag på rummet för första gången idag, är sjukt trött.


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0