Are you aware of that you have a colored boy in your christmas card?

Mommy I'm hooooome!

Filmen var väldigt bra, ni borde se den. Har den kommit till Sverige än? The Blind Side hette den i alla fall. Att den var baserad på en verklig historia fattade jag inte förrän eftertexterna rullade men det gjorde den bara ännu bättre!

På vägen till bion åkte vi "vilse". Jag säger "vilse" eftersom att vi visste vart vi var men inte hur vi skulle ta oss till bion. Efter vägbeskrivning från Daisys värdbror hittade vi rätt i alla fall. Felkörningen ledde till Missouri så jag har varit och vänt i en annan stat idag! På vägen hem körde vi också bort oss litegrann eftersom vi ville ta en annan väg tillbaka men det slutade med att vi åkte tillbaka in i Missouri, köpte frukt på Walmart (dyrt! men jag fick en ny quarter, Alaska) och åkte tillbaka samma väg som vi kom. Jag kom hem för ungefär 20 minuter sen, runt 11 snåret. Mina vindruvor smakar inte så bra som de borde.. skalet är snusk, de måste vara tungt besprutade eller nåt sånt.

Mamma jag måste berätta lite saker om den mest patetiska personen på denna sidan vattenpölen, jag tror att du vet vem jag menar! Hörs imorgon!

Och justde.. mitt minneskort har pajat, det är både cracked och går inte att låsa upp. Så kommer nog inte bli några nya bilder förutom från webkameran tills jag har skaffat ett nytt minneskort. Att jag inte tänkte på det när jag var på Walmart idag..


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0