Min humor, den bästa.

Två något berusade killar ~25 står och ska ta ut pengar. Den ena pratar upprört om sin flickvän.
Kille 1: Igår var hon sur hela kvällen och när jag frågade vad det var så var hon förbannad för att jag inte hade lyckats få tag på den där satans jävla Marabou Sommar, som om jag skulle kunna styra vad de har och inte har i affären!
Kille 2 (oengagerat): Brudar och choklad, du vet...
Kille 1 (vansinnig): Ja, fyfan! Jag var så här nära (Han visar med tummen och pekfingret) på att skita i en kopp, hälla i lite vatten, röra om, ge det till henne och säga att det var choklad! Jag hade käkat jordgubbar dessutom så då hade hon ju fått den där jävla smaken av sommar som tydligen ska vara så in i helvete fantastisk!

En pojke ~7 vänder sig till medelålders kvinna med en fransk bulldog.
Pojken (nyfiket): Är hunden snäll?
Kvinnan (ler stort): Ja, jättesnäll...
Pojken: Bra, för annars kan han få en spruta så han dör.


 
Jag har ingen brandvarnare hahahaha

lovisa
2009-07-22 @ 09:58:14
hej! du kanske skulle kunna länka min blogg så kan ajg länka din :D jag ska till minnesota


URL: http://usalovisa.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0