Don´t you judge of my composure

EF ringde mig idag. Jag hoppades på att hon i andra änden av luren skulle säga nåt roligt, typ som att jag hade fått placering men icke. Hon ville bara informera lite om hur arbetet går och om avresan. Jag åker inte nästa vecka och troligtvis inte veckan efter utan kanske veckan därpå, 18-20 augusti, eller senare. Så sa hon, men samtidigt sa hon också att de kan få in min placering imorgon (de får in nya placeringar varje dag) och då kan det ändras. Just nu kunde hon inte se hur långt folket i Arkansas hunnit med min placering men den informationen kan ju också ändras på en timme.. Så slutsatsen blev väl att de vet inget mer än vad jag gör men de ville försäkra sig om att jag förstod att jag inte var bortglömd. Hon sa också att om det är så att de inte hittat någon familj inom de närmaste veckorna kommer de att söka efter familj i hela USA, men det får vi se då, just nu är de fortfarande inriktade på Arkansas i alla fall.

---

Igår hade jag en liten "avskedsmiddag" här hemma, jag hade det nu eftersom att jag inte vet när jag åker och inte vet när vi kan ses igen. Så det blev jag, Linnéa, Angeline och Josephine :) Vi grillade kycklingspett och åt hallonpaj till efterrätt och sen skjutsade jag dem till pendeltåget. Lite hemtrevligt sådär, haha.


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0