Svar och snabb uppdatering

Först och främst: superbra blogg. Känner dig inte, men kul att följa ditt high school year. Kul med många uppdateringar!

För att se gamla inlägg får man gå till "arkiv". Finns som rubrik till vänster om dina inlägg. Sedan klickar man på månaden. Väljer man ex augusti kommer alla inlägg du skrev i augusti upp.

Tack så mycket!

Jag vet inte hur det är för er men när jag går in på min blogg och sen på arkiv kan jag inte se alla inlägg. Till exempel om jag klickar på oktober så kommer bara inlägg upp som är till och med den 25 oktober. Och jag vet ju att jag har skrivit fler än så! Så hur är det för er?




Skolan idag har varit bra, checkade ut i början av 6th period!
Nu ska vi till Silver Dollar City så har inte mer tid! Hejdå!

Mamma
2009-12-11 @ 23:22:03
Jag kan också bara se några få av varje månadsinlägg. Ha en härlig helg.


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0