Julklappar

Okej, jag tror inte att min värdfamilj läser min blogg och än mindre översätter den så jag kan väl skriva vad jag har köpt för julklappar!

Josh: Lasse Åberg glas
Tami: Lasse Åbers glas, halsband och en sån grej man hänger i julgranen med katter på
Avery: en karta där hon kan sätta sina state quarters, halsband+pins, en mugg
Grady: en typ pysselbok där det är en bild och så har man en checklista med massa olika saker man ska hitta i bilden, halsband+pins, en mugg
Jimmy&Susan: två snapsglas med Razorbacks (University of Arkansas lag) på, akupressurring och handkräm
Rori&Kellen: änglaspel
James: en sparbössa med Razorbacks på
Grandma&grandpa: änglaspel

Det är de här människorna vi kommer fira jul med. Susan är min värdpappas mamma, Rori är hans syster, Kellen är hennes man och James är deras son. Jimmy är Susans man och Roris pappa. Grandma och grandpa är min värdpappas mormor och morfar. Hängde ni med? ;)

Sen ska vi alla fylla varsin julstrumpa, jag fick Josh's. Det ska vara lite skämtsamma grejer men ändå något vettigt också. Här är vad som är i:

Ett rosa Razorback snapsglas, Razorback pins, Razorback tatueringar (hahaha), nån slimegrej av nåt slag vet inte vad det är, coca-cola flaska, Annas pepparkakor från Walmart, Dassboken, första boken i Stieg Larsson trilogin och en julgransprydnad "My dog is a star"


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0