Dan före dopparedan

Jahapp, nu är det alltså julafton i Sverige! Så roligt för er. Ni kommer nog klara er bra utan er men jag ska vara med och se Kalle Anka imorgon ;)

Idag har vi varit på Josh's jobb och deras julfirande. Vi bad bön och åt mat. Det var en efterrättstävling och Tamis morotskaka vann även om hon tyckte att den var misslyckad. Hon skyllde på bakpulvret jag köpte här om dagen, BS! Hahaha.

Efter det har jag inte gjort många knop. Pratade först med familjen + farmor och farfar på Skype i ungefär en timme, trevlans. Imorgon får jag prata med resten av släkten :) Sen satte jag mig i fåtöljen och tittade på TV men det slutade med att jag sov i typ tre timmar. Hoppades att förkylningen skulle ge med sig lite men sån tur hade jag ju inte. Fick ett monsterpiller av Tami också som skulle hjälpa mot igentäppningen och hostan, horsepill kallas dom eftersom att de är så stora. Ingen aning om vad det var i den och den har inte hjälpt nämnvärt den heller.. Möjligtvis att snoret är lite lösare så att det rinner enklare HAHA gud vad fräscht och vilken nödvändig information jag delar med mig.

Imorgon bitti ska jag prata med Sverige och öppna mina julklappar!

Det ska snöa här imorgon kväll och på fredag.. jag litar inte på väderrapporterna här men det vore ju smått fantastiskt om vi faktiskt fick snö. Idag har det bara regnat och varit runt 50-55 grader.. det är väl en 10-15 grader celsius nånstans jag vet faktiskt inte. Orkar inte tänka i celsius längre utan jag tänker i fahrenheit. Däremot valutan, vikter och längd räknar jag fortfarande om.

Nu ska jag fylla det sista i Jack&Dory's stocking så att de får öppna den imorgon tillsammans med mig och Sverige! Godnatt!



Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0