Bara en månad kvar av 2009

Redan december! Nu har jag varit här 5 olika månader, augusti, september, oktober, november och december.

Igår morse och imorse hade vi minusgrader! Igår -2 och idag -1. Hela bilrutan var full med is så jag fick gå ut 10 minuter tidigare och starta bilen.

I vanliga fall brukar jag alltid vakna en gång mitt i natten, allt mellan 2 och 5 och kolla klockan. Inatt gjorde jag det inte och det var lite läskigt. Somnade på två röda igårkväll, sov hela natten och vaknade på två röda när klockan ringde 06:30 imorse, satte mig upp i sängen och var helt förvirrad haha.

Idag har jag varit i skolan och haft träning. Vi lyfte vikter i 30 min eller nåt sånt och sen sprang vi i trappor, usch alltså, jag kommer ha träningsvärk deluxe imorgon.



Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0