Väntar, packar, väntar

Jag sitter och väntar på att få ett mail från min värdmamma, hon skrev igår att hon skulle skicka ett mail och berätta massa :) Men klockan är ju bara 9 på morgonen där så.. det kommer väl nån gång!

Än så länge vet jag inte så mycket om familjen men det jag vet är att det är en mamma, en pappa och två döttrar som heter Avery och Grady. De är 8 och 12 år gamla (presenttips någon?!)
Jag tror att de bor på en gård och jag tror att de har hästar hemma (annars så håller de på med hästar iaf) och en massa hundar och katter! Jag kommer få eget rum och jag kommer att köra bil till skolan! Jag vet inte om jag får använda bilen annars också.. det visar sig väl. Och så har de pool!

Idag har jag börjat med packningen. Jag kommer klara mig på en väska á 23 kg, ett handbagage på typ 8-10 kg och sen EF väskan som personal item så det blir bra. Tror att jag kommer få checka om väskan i Chicago men det ska väl gå bra det också.

Om en timme kommer släkten och de som ska ha min häst under det här året hem hit! Vi ska äta kräftor och sånt, blir väl som en liten avskedsmiddag + kontraktskrivande :)



Ser ni pricken? Den är väldigt liten.. Där ligger i alla fall Bentonville!

Sophia
2009-08-23 @ 21:01:46
Åh så kul att du skall till bentonville! lycka till!


URL: http://hejhejusa.blogspot.com
Jennifer
2009-08-24 @ 16:39:25
Va skont att du antligen fatt placering iaf! :-D Sjalv har jag varit i knoxville i en vecka nu. Alskar USA! :-D hoppas resan gar bra, jag var jattenervos for nar jag skulle checka in bagaget igen men det gick jatteenkelt.


URL: http://farewellsweden.blogspot.com

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0