Sunday morning

Jag vaknar alltid tidigt här borta, idag vaknade jag 7.30. Fast kanske dags att vänja sig för imorgon går skolbussen 7.10.. Ska bli skönt sen när jag kan köra själv, då kan jag åka hemifrån typ 7.40!

Idag ska vi på nån orientation med utbytesstudenter i en park här i Bentonville. Jag tror att det är folk från flera olika IEC (representanter från organisationen som har hand om runt 5 studenter var) som kommer eftersom att jag pratade med en från Thailand på MSN igår och hon skulle också dit, trots att vi inte har samma IEC. Så det kanske blir lite roligt, kan vi ju hoppas i alla fall :)

Ja idag är det ju Josh´s födelsedag. Jag vet inte hur man firar det här, säkert med pompa och ståt.. Så jag sitter kvar här i mitt rum tills nån säger åt mig att göra någonting.

Efter mötet idag ska vi handla luncher till den kommande veckan. Ska se om jag behöver handla pennor och papper till skolan också, skulle nästan tro det.


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0