Jag gillar EFs kommunikation

Jag har ju en RC i Arkansas fortfarande, och idag mailade jag henne och frågade om hon fortfarande letade familj eller hur det står till.
Hon svarade att hon trodde att jag tillhörde Arizona nu men efter att ha kollat med EFs huvudkontor så insåg hon att jag fortfarande tillhörde henne så nu skulle hon börja leta familj åt mig igen, något som hon slutat med då hon trodde jag tillhörde Arizona. Hon bad också så väldigt mycket om ursäkt. Jag gillar henne, hon är trevlig och svarar alltid snabbt.

Såå jaa.. jag vet inte vad det innebär men jag antar att mina ansökningar är öppna för hela landet ändå, trots att jag "tillhör" Arkansas. Spännande att se var det här slutar.

(rubriken var alltså ett skämt... hehe)

Michelle
2009-08-18 @ 21:14:53
Shit, tycker så synd om dig. hoppas du får en placering typ imorgon!


URL: http://mixhelle.blogg.se/
Michelle
2009-08-18 @ 21:33:20
aah, förstår det! ja jag har det jättebra, lite långtråkigt nu bara för jag har bara typ en vän och kan inte få tag i henne så jag gör ingenting på dagarna :( men imorogon börjar skolan och förhoppningsvis blir det bättre då :)


URL: http://mixhelle.blogg.se/
Angeline
2009-08-19 @ 08:45:54
Sandra de är bara inse de är inte meningen att du skulle lämna oss och berga, de är bara komma tillbaka:D vi har praktik den här veckan:Pahahahah


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0