First morning

Nu har jag internet! Det hade blivit nåt knas men det räckte med ett samtal så löstes det på typ 5 min.

Inatt vaknade jag vid 5 och sen vid 7 igen då jag gick upp. Packade upp alla grejer och sorterade ut det i garderoben och i lådor. Nu är det en gubbe här som fixar med TVn i mitt rum så just nu sitter jag i vardagsrummet och skriver.

Idag tror jag att jag och Tami ska åka på en rundtur och leta efter skolan (hon vet vart skolan är men inte vart själva high school är) och sen ska vi eventuellt fixa mobil och teoriböcker så att jag kan börja plugga körkortsteori, igen!
Just det, jag ska köra också, vi börjar med dirt roaden här hemma och sen får vi se, antingen tycker hon jag är så dålig att jag måste hoppa ur eller så kanske jag får fortsätta, jag vet inte haha. Man kanske behöver nåt tillstånd också, ingen aning.

Mamma och pappa, jag får köra på mitt svenska men då måste man ha nåt speciellt pass av nåt slag och det skulle typ bli lika jobbigt som att skaffa ett körkort så vi satsar på att fixa ett amerikanskt körkort så fort som möjligt istället.

På söndag ska jag som sagt på utbytessträff i nån park i Bentonville. På maillistan jag jag utläsa att det är i alla fall en tysk och en italienare förutom mig, och sen troligtvis en till.

Imorse åt jag blåbärsbagel med cream cheese och äppeljuice till frukost, det var gott!

Vi hörs!

Mattias i Kalifornien
2009-08-28 @ 12:56:05
Så vi svenskar får ta körkort där ? :P Åhhh sjukt glad jag blir :P adda min msn: [email protected] vill veta hur det går till och så :P ha det bäst d:


URL: http://mattiasegnell.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0