Chicago

Jag fick komma in i landet!
Det enda hon frågade var vilken årskurs jag skulle gå, sen var det tack och hej lycka till.

Flygresan hit SÖG TOTALT. Jag kunde inte läsa eller lösa korsord eller nåt annat roligt för då mådde jag illa. Jag mådde inte illa om jag sov men jag sov inte så mycket, typ 1 timme. Annars var det bara att sitta och stirra rakt fram eller titta på filmerna som visades. Missade däremot början på båda två..

Maten fick vi välja på kyckling eller vegetarisk, jag tog kyckling. Det var en torr liten kycklingfilé, lite sås, nån slags pressad potatis som såg ut som maskar och så svampar som såg ut som de som växer i farmors gräsmatta. Men jag var hungrig så det fick gå ner. Sen fick vi nån snuskig slags macka, eller typ pirog. Jag delade på den och la tillbaka i kartongen igen.

Det är hur mycket tyskar som helst med EF väskor här! Dom tror att jag är tysk också så de börjar prata tyska med mig. Inte så lyckat. Jag hittade en tysk som också ska till Fayetteville, sen visar det sig att han ska på flighten efter mig.. det var lite tråkigt. Sen fick jag prata svenska med en norska!

När vi landade upptäckte jag att jag glömt stänga av mobilen så den var på hela resan.. wopsi daisy!

Jag är nervös inför att träffa familjen haha, undra vad som händer. Ska jag skaka hand? Krama? Jag känner dom ju inte!
Jaja vi får se vad som händer, ha det bra i Sverige!

Anna är i USA 09/10
2009-08-26 @ 21:44:17
Krama de! Det gjorde jag iaf ;) Dock råkade jag skaka hand min min IEC + hennes man....trodde de typ var släktingar/vänner till min familj Pinsamt! Har snackat mycket med min IEC men hade ingen aning om hur hon såg ut så skyller på det x)



Svar Aha, ok :P Tyckte din såg brun ut det var därför.

Nej, det är ju bara för jag är så speciell så jag får ha en sån....not! men du vet informationsträffen....den första hälften fick typ blåa sen de andra svarta. Men även min familj blev förvånad att jag hade en blå de hade bara sett de svarta innan...jag som bara sett de blåa innan och aldrig de svarta x) haha, är kanske lite efter.


URL: http://annizhiusa.blogg.se/
Lisa
2009-08-26 @ 22:28:44
Haha, flygmat är aldrig gott därför väljer jag alltid bort det :P smugglar med baguetter jag köpt, haha ;D


URL: http://lising.blogg.se/
Bror
2009-08-26 @ 22:40:10
Själv åt jag kina buffe idag, det var helt ok:)

linda
2009-08-26 @ 23:48:21
Självklart ska du ge dem en kram Sandra! Annars blir det ju bara stelt och pinsamt. ;)



F*n vad svartsjuk jag är på dej! Du får uppleva min dröm! Ha det så jäkla bra och rocka hårt! ;) kramar Linda. Andersson


URL: http://liindaandersson.bloggagratis.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0