1.20 pm

Jag är riktigt trött! Runt två skulle gästerna komma, vi ska ha poolparty för Josh fyller år imorgon. Han sa att jag skulle förbereda mig på konstiga frågor för hans vänner är tydligen lite koko haha.
Hittills har jag fått en rolig:
"Do you know how to joddle?"
Det var grandpa som frågade det för någon dag sen, han är tydligen också lite koko.


Jag räknas nog också som lite koko om man ser till de här bilderna..

Jag fick se lunchmenyn i skolan idag. Både jag och Tami var överens om att det nog är bäst att ta med sig mat.. Så imorgon efter utbytesstudentträffen så ska vi åka och handla luncher. Förslag någon?!

Familjen
2009-08-29 @ 23:17:47
Du får göra dig en pastasallad, bagel o yougurt,fruktsallad,halv grillad kyckling,lax o potatis,pannkakor,subway macka typ. Hoppas poolpartyt blev lyckat. Vi såg Beck idag den var helt ok. Kram från oss

Familjen
2009-08-29 @ 23:21:42
Pastasallad,bagel o yougurt, fruktsallad o keso, halv grillad kyckling o potatissallad, pannkakor, subway macka typ Hoppas poolpartyt blev lyckat hälsa o gratulera. Vi såg Beck idag den var bra. Kram från familjen


Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0